Search
Close this search box.

نشست تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت، ابراهیم غلامی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه حق و فضیلت خصوصاً شهدای مظلوم غزه، گفت: افتخار ما ایرانی ها، دفاع مظلومان و مستضعفان جهان بوده است و امیدواریم با ظهور حضرت ولی عصر(عج)، تومار ظالمان و مستکبران در هم پیچیده شده و در امور مسلمین جهان گشایشی حاصل شود. مدیر عامل و نایب رئیس شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات مهندس داود ماندگار رئیس هیات مدیره شرکت کشت و صنعت شریف آباد در دوران تصدی سرپرستی این شرکت، تصریح کرد: افتخارات درخشان شرکت کشت و صنعت شریف آباد در سال جاری، حاصل تلاش و کوشش ایشان و همراهی پرسنل است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر،ضمن معرفی دکتر سید محمود حاج اکبری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت شریف آباد، گفت: سابقه حضور در سطوح مختلف مدیریتی در سازمان دامپزشکی کشور از جمله: ریاست کمیته ارتقا کیفیت شیر خام و دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و همچنین سابقه حضور در نهاد مقدس جهاد سازندگی، نشان دهنده تخصص و تعهد ایشان است.
ابراهیم غلامی در بخش پایانی سخنان خود، توسعه و پیشرفت در هلدینگ کشاورزی را مرهون حمایتهای مستمر مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر دانست و ابراز امیدواری کرد: قطعاً این مسیر در شرکت شریف آباد با حضور دکتر حاج اکبری  تقویت خواهد شد. در ابتدای این نشست، مهندس داود ماندگار رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد، گزارش عملکرد در حوزه های مختلف را ارائه و از طرح جدید محصولات لبنی رابتا رو نمایی کرد.

وی ضمن تشکر از پرسنل این شرکت که با همراهی و همدلی خود، فضایی آرام و پویا برای فعالیت ایجاد نمودند، افزود: توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا را توفیقی فراموش نشدنی در دوران خدمتم می دانم. سپس دکتر سید محمود حاج اکبری مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت شریف آباد، ضمن تشکر از مهندس غلامی و دکتر فخاری، گفت: پویائی، مانایی و پایائی هر مجموعه اقتصادی را در گرو همدلی و هم افزایی، همت و انگیزه خدمت است. وی افزود: امروز که توفیق خدمت در سنگر دیگری حاصل شده است، امیدوارم که امانتدار خوبی در مسیر توسعه و تعالی باشم.