Search
Close this search box.

برنامه ریزی برای پیشتازی «شریف آباد» در صنعت دامپروری و کشاورزی

برنامه ریزی برای پیشتازی «شریف آباد» در صنعت دامپروری و کشاورزی

برنامه ریزی برای پیشتازی «شریف آباد» در صنعت دامپروری و کشاورزی
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت ، صادق صدقگو مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در ابتدای ضمن تبریک حسن انتصاب دکتر سید محمود حاج اکبری به مدیرعاملی این شرکت، به سوابق ارزنده مدیریتی و انقلابی ایشان اشاره کرد و گفت: همراهی و حضور ایشان در جمع پیشکسوتان و متقدمین نهاد مقدس جهاد سازندگی، موید روحیه جهادی حاکم بر مدیریت ایشان است. مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی هلدینگ کشاورزی کوثر، بن بست شکنی با تکیه بر دغدغه مندی و تخصص، نوآوری و تعهد را بخشی از فرهنگ جهادی در عرصه مدیریتی دانست و افزود: بخش کشاورزی به عنوان بارزترین نماد «اقتصاد مقاومتی»، عامل موثری در توسعه پایدار و از مهمترین مولفه های امنیت ملی کشور است و لازم است تا در خط مقدم جبهه تولید و خودکفایی به صورت ویژه ای به آن توجه شود.

در ادامه این نشست دکتر سید محمد حاج اکبری با اشاره به مزیتهای رقابتی و پتانسیل های شاخص شرکت کشت و صنعت شریف آباد، گفت: ظرفیتهای مثل: خالص ترین دام سنگین نژاد هلشتاین کشور و بهره مندی از اراضی مستعد برای کشت، می تواند زمینه های مناسبی در خصوص پیشتازی این مجموعه در صنعت دامپروری و کشاورزی کشور باشد. وی افزود: فعالیت این مجموعه در حوزه های متفاوت بخش کشاورزی و همچنین دارا بودن مجموعه واحد صنعتی رابتا، از مزایای منحصر به فردی است که می تواند زمینه های همکاری بیشتر و بهتر با وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مجری پروژه های ملی و خاص را فراهم آورد. مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد در بخش دیگری از سخنان خود، برنامه ریزی و هدف گذاری برای رشد و تعالی این مجموعه با استفاده از ظرفیت جامعه دانشگاهی کشور را از دیگر برنامه های مدنظر خود اعلام نمود و تصریح کرد: قابلیت افزایش تولید شیر خام از یک سو و لزوم ایجاد ارزش افزوده از طریق خروج از خام فروشی از سوی دیگر، علاوه بر سود آوری برای این شرکت باعث رشد ارزش سهام «زشریف» نیز می شود.

در بخش دیگری از این نشست، در خصوص برنامه های مدنظر در زمینه ایجاد وحدت رویه در فرایندهای تولید و نشر محتوای رسانه ای در هلدینگ کشاورزی و تقویت هم افزایی و هماهنگی بین روابط عمومی شرکتهای تابعه با مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی هلدینگ، گفتگو و تبادل نظر شد.